Kategóriák

Lista rendezése gyártónként LACOSTE

A LACOSTE legenda 1933-ban született meg, amikor René Lacoste forradalmasította a férfidivatot: a klasszikus szövet, hosszú ujjú és keményített ingeket a mostanra már klasszikussá vált LACOSTE galléros pólókra cserélte le. A megszületésétől számított több mint 75 év alatt a LACOSTE egy „életstílust” jelentő, az eleganciát és kényelmet elegyítő márkanévvé lépett elő.


Napjainkban a LACOSTE életművészetet jelent. A férfiak, nők és gyermekek számára egyaránt kínál valamit a lábbelitől kezdve a parfümökön át a bőrcikkekig, szemápoló szerekig, órákig, övekig, házi textíliákig és divatos ékszerekig. A LACOSTE a hitelesség, teljesítmény és elegancia alapértékeinek köszönheti sikerét. A krokodil a bajnok, René Lacoste, felesége Simon Lacoste és kislányuk Catherine Lacoste - mindketten bajnokok - eleganciáját egyaránt megtestesíti, akár a mindennapokban vagy a teniszpályákon és a golfpályákon.


 


Főbb adatok


- Világszerte 2 LACOSTE termék került értékesítésre minden egyes másodpercben.


- A LACOSTE márkanév 1.6 milliárd Euró mértékű kiskereskedői forgalmat ért el 2011-ben, mely a végfelhasználók vonatkozásában 3.7 milliárd Euró értéket jelent, melynek 90%-a Franciaországon kívül valósult meg.


 


2008. áprilisa óta Michael Lacoste a LACOSTE S.A. Igazgatótanácsának elnöke.


2008. áprilisa óta Christophe Chenut a LACOSTE S.A. vezérigazgatója.


A LACOSTE S.A. 65%-a a Lacoste család birtokában van, és 35% a Devanlay-Maus család birtokában.


A LACOSTE S.A. a Devanley 10%-át birtokolja valamint a világszintű ruházati és bőrcikk licenszeket.


 


A világ 114 országában van jelen.


A legnagyobb piacok vonatkozásában a következő országok vezetik a rangsort: USA, Franciaország, Olaszország, Nagy-Britannia és Spanyolország.


 


A krokodil eredete


A Krokodil valós története 1923-re nyílik vissza, amikor René Lacoste fogadást kötött a francia Davis Kupa csapatkapitányával, Allan H. Muhr-ral, aki egy alligátor bőröndöt ígért neki, ha sikerülne egy fontos játszmát megnyernie a csapat számára. Az eset a Boston Evening Transcript újságban jelent meg, ahol a „krokodil” becenév először fordult elő. Az amerikai közönség megszerette a becenevet, mely rávilágított a teniszpályákon tanúsított kitartására, ahogy soha nem adta fel a küzdelmet. Barátja, Robert George, egy krokodilt rajzolt a részére, melynek hímzett váltotta rákerült a pályákon viselt blézerre. És a legenda megszületett.


 


René LACOSTE akkor lépett be a tenisz legendáriumba, amikor ő és csapattársai, a Muskétások, először ragadták el az amerikaiaktól a Davis Kupát, mindezt 1927-ben, majd 1928-ban újra. A három Francia Open győzelmét (1925, 1927 és a Roland Garros pályán elért 1929-es győzelme), a Wimbledoni két győzelmet (1925 és 1928) valamint az US Open-en elért két címet (Forest Hills, 1926 és 1927) nem elfeledve, hogy 1926-ban és 1927-ben René Lacoste a világ elsőszámú játékosa volt.


Kislányuk, Catherine Lacoste szintén eredményes golfjátékos, 19 évesen csapatszinten világbajnok, és az egyéni besorolásban az első helyet foglalja el. 1967-ben megnyeri az US Open versenyt, melyet a British Ladies és az US Amateur kettős győzelme követ. Nemcsak az első nem amerikai, hanem a legfiatalabb és egyedüli amatőr, aki megnyeri az US Open-t. Az utóbbi cím jelenleg is őt illeti. A Francia Idős Hölgyek csapat kapitányaként 2002-től kezdődő hat év alatt 5 alkalommal nyeri meg az európai bajnokságot


 


INNOVÁCIÓ & ÚJRA FELFEDEZÉS


A LACOSTE 2012-es tavasz-nyár kampánya: újszerű sikk: a LACOSTE nő


 


A Lacoste 2012-es tavaszi kollekciójával a márka története alatt első alkalommal helyezik a nőre a hangsúlyt


Az eredmény egy olyan kollekció, mely alkalmi, nőies, és ennek ellenére figyelmet fordít a márka sportos múltjára is.


 


Tavaly a LACOSTE vállalat, és a képviselője, a BETC Luxe kifejlesztették az UNCONVENTIONAL CHIC (újszerű sikk) kommunikációs koncepciót, mely magára René Lacoste-ra vezethető vissza. Az új 360 fokos kampány az UNCONVENTIONAL CHIC adaptációjának minősül, és ez alkalommal a fő figyelmet a nő élvezi.


 


A Lacoste nő a modern, független nő esszenciája. Az olyan ikonok, mint Lauren Hutton, Greta Garbo és Diane Keaton által inspirált nő elegáns, hiteles és erőlködés nélkül sikkes. 2010-ben Felipe Oliveira Baptista foglalta el a LACOSTE kreatív igazgatói székét. Az első márka kollekciójával (2012-es tavasz-nyár) egy új területet kívánt felfedezni a LACOSTE számára.


 


 


  

oldalanként
Mutat 1 - 12 / 341
Mutat 1 - 12 / 341