­Hogyan tudok rendelni?

A weboldalon található, készleten lévő termékeink közül „kosárba” való helyezéssel indul a megrendelése. Ezután folytathatja a vásárlást, vagy amennyiben a vásárlást befejezné, úgy válassza a fizetés opciót.
Amennyiben előzetesen regisztrált már nálunk, elegendő bejelentkeznie a rendelés leadáshoz.
Új vásárlóként regisztráció szükséges, ami teljesen ingyenes, az adatok megadása önkéntes. Ehhez csak a legszükségesebb információkra van szükségünk, melyek elengedhetetlenek a termék kiszállításához (pld. név, cím, telefonszám). Természetesen ezeket az adatokat bizalmasan kezeljük.

 

Mit jelent, hogy „Figyelmeztetés! Utolsó darabok az áruházban!” ? 

Utolsó darabos termékeinkből az üzlethálózatunkban aktuálisan már csak egy-két darab érhető el. Amennyiben ilyen modellt választana, érdemes a megrendelést mihamarabb megtenni, mivel az adott karóra, vagy ékszer későbbi elérhetőségét nem tudjuk garantálni; különösen akkor, ha akciós áron szereplő termékről van szó. Bővebb információért keresse Ügyfélszolgálatunkat.
BL Óraszalon Ügyfélszolgálat: +36/20-4242-550, hétfőtől-péntekig 8-18 óra között.

 

Ha egy termék státusza „Jelenleg nem elérhető”, akkor miért van az oldalon, ha meg sem lehet rendelni?

Sok esetben a készlethiányos termékeink egy része aktuálisan nem elérhető, azonban előfordulhat, hogy még meg tudjuk rendelni a forgalmazónál és így még elérhető lesz a későbbiekben, ezért nem távolítjuk el az adott típust a weboldalról. Amennyiben ilyen jelzéssel ellátott terméket szeretne megrendelni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
BL Óraszalon Ügyfélszolgálat: +36/20-4242-550, hétfőtől-péntekig 8-18 óra között.

 

Honnan tudom, hogy biztosan sikeres volt-e a rendelés leadásom?

A vásárlás leadása után perceken belül egy automata emailben jelezzük, hogy sikeresen fogadtuk a megrendelését.
Ez az email az alábbi információkat tartalmazza a rendeléssel kapcsolatban: a megrendelt termék(ek) cikkszáma, neve, a bruttó fogyasztói ára; esetleges egyéb költségek; a fizetés és a szállítás módja; postázási és számlázási cím; és vásárlói üzenet.
Amennyiben az Ön által megrendelt termékkel kapcsolatban nem érkezett, vagy többször érkezett automata visszaigazolás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
BL Óraszalon Ügyfélszolgálat: +36/20-4242-550, hétfőtől-péntekig 8-18 óra között.

 

Mi a kiszállítás menete?

A beérkezett megrendelést követően, rövid időn belül emailben küldjük a pontos szállítási információkat. A termék a futárszolgálat részére való átadása után, várhatóan 24-48 órán belül kerül kiszállításra, a kért szállítási címre.

 

Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelésem?

Természetesen igen. A BL Óraszalon országszerte 15 üzletben nyújt lehetőséget online rendelés személyes átvételére, mely előzetes egyeztetés alapján történik, igazodva az Ön igényeihez.
Üzleteink elérhetőségét és nyitva tartását az alábbi linken találja: https://oraszalon.hu/stores

 

Lehetséges-e más címre kérnem a megrendelésem kiszállítását, mint a lakcímem?

Természetesen igen. A rendelés leadásakor a szállítási cím menüpontban adja meg azt a pontos címet, ahova a megrendelés kiszállítását kéri.

 

Kell-e fizetnem szállítási díjat?

Amennyiben bruttó 15.000 forint felett vásárol weboldalunkon, a kiszállítás költségét a BL Óraszalon átvállalja.
Ha a megrendelés összege nem éri el a bruttó 15.000 forintot, a házhozszállítás díja bruttó 1.200 forint.
Üzletben történő személyes átvétel esetén, értéktől függetlenül, nem számítunk fel szállítási díjat.  

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Weboldalunkon történő megrendelését lehetősége van fizetni bankkártyával előre, vagy a házhozszállításkor a futárszolgálatnak utánvétellel.
Amennyiben a terméket üzletben szeretné átvenni, úgy szintén van lehetősége előre fizetni bankkártyával; vagy az üzletben készpénzzel, bankkártyával is.

 

Van-e lehetőség a termék cseréjére?

Ha rosszul sikerült a választás, nem kell aggódnia, hiszen tudunk segíteni a termék levásárlását illetően. Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy megbeszéljük a részleteket.
BL Óraszalon Ügyfélszolgálat: +36/20-4242-550, hétfőtől-péntekig 8-18 óra között.

 

Van-e lehetőség a megrendelés visszamondására?

Ha nem megfelelő terméket választott, vagy meggondolta magát a vásárlást illetően, a termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. A 14 napos határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele. Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy megbeszéljük a részleteket.
BL Óraszalon Ügyfélszolgálat: +36/20-4242-550, hétfőtől-péntekig 8-18 óra között.

 

Mi történik, ha rendeléskor a terméket kedvezményes áron helyeztem a kosaramba, de utána már teljes áron látom a weboldalon?

Természetesen, a rendelés leadásakor feltüntetett ár számít, amivel a termék kosárba helyezésre került. Tehát ha például kupon-napok keretében adott le rendelést, a kedvezménnyel csökkentett árat kell fizetnie; függetlenül attól, hogy mondjuk a kiszállítás napján a termék már teljes áras.

 

Mi történik, ha nagyon alacsony áron láttam meg egy terméket, amit a kosaramba is helyeztem, mégis törölni akarják a rendelésem?

Sajnos előfordulhat, hogy tévesen hibás árral kerül fel egy termék a weboldalunkra, amelyet igyekszünk kiszűrni. Azonban, mivel több ezer terméket tartalmaz a weboldal, illetve a frissítések is okozhatnak olyan problémát, amikor irreális áron, például 1 forintért láthat egy terméket.
Amennyiben ilyen értékben rendelt meg egy terméket és a megrendelés törlésre került, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.
BL Óraszalon Ügyfélszolgálat: +36/20-4242-550, hétfőtől-péntekig 8-18 óra között.

 

Van-e garancia az általam megrendelt termékre?

Természetesen minden termékünket garanciával szállítjuk. Karórák esetében 1 vagy 2 év a kötelező garancia, ékszereink esetén 6 illetve 12 hónap garanciát nyújtunk. Bővebb információért keresse Ügyfélszolgálatunkat.
BL Óraszalon Ügyfélszolgálat: +36/20-4242-550, hétfőtől-péntekig 8-18 óra között.