Kategóriák

Lista rendezése gyártónként TOMMY HILFIGER

A Tommy Hilfiger márka mindenkiben felidézi a klasszikus kék-fehér-piros logót, mely a kényelmesen elegáns viseletet szimbólumává vált. Az egész egy agyonmosott, nagyméretű férfiinggel kezdődött - még abban az időben, amikor az emberek nem voltak hozzászokva, hogy kényelmes ruhákat viseljenek. "Ez vezetett rá a lényegre" - mondja a kezdetekről Hilfiger, amint végigtekint a Tommy Hilfiger márka karrierjén, ami az évek során a "klasszikusok egy csavarral" - szinonimájává vált. Azoktól a tervezőktől eltérően, akik a világ egzotikus divatjaiból merítenek, Tommy Hilfiger mindig az amerikai valóságból meríti az inspirációit - ezért is válhatott a márkája igazi amerikai ikonná, és ruhái ezért is olyan megszokott részei az amerikai egyetemi campusoknak. "Tommy Hilfiger érdeme - amellett, hogy a klasszikus amerikai stílus szinonimájává vált, hogy ő az, aki elhitette velünk, hogy a pirosat, a kéket és a fehéret - meg egyáltalán a kényelmes cuccokat igenis jó hordani" - nyilatkozta a márka karrierjéről egy elismert divatszakember. Tommy Hilfiger 1951-ben született, és még a középiskola alatt, két barátjával megnyitotta az első üzletét - 150 dollár és 20 farmernadrág volt a kezdeti befektetés -, ami hamarosan tönkrement. A Tommy Hilfiger márkát már Manhattanben indította, és a kezdeti sikerek után 1995-ben a kínálatot a női kollekcióval is kiegészítette. "A nők is a férfi Tommy Hilfiger ingeket hordták, úgyhogy kénytelenek voltunk nekik is tervezni. Végülis, amit ők viselnek az ugyanaz, csak egy kicsit szexisebb kivitelben." A '90-es években a ruhái a különböző zenei irányzatokat követték, például amikor a rapperek elkezdtek nagyméretű, bő ruhákat hordani, ezek a cuccok hamarosan megjelentek a Tommy Hilfiger kollekciójában is. Ahogy Hilfiger fogalmaz "azelőtt csináltam zenei ruhákat, mielőtt a popzenészek kezdtek ruhákat csinálni". 1995-ben az Amerikai Divattervezők Tanácsa a legjobb férfi-dizájnernek választotta. 2004-re a Tommy Hilfiger cégnek már 5400 alkalmazottja volt, az éves bevétele pedig meghaladta az 1,8 milliárd dollárt. Az évek alatt a Tommy Hilfiger a divatvilág minden területére behatolt, ezek alól a karórák sem képezhettek kivételt. Különleges megjelenésükkel, időtálló minőségükkel és megbízható szerkezetükkel a kék-fehér-piros Tommy Hilfiger órák rövid idő alatt olyan népszerűségre tettek szert, mint a márka kezdeti termékei és mostantól Magyarországon is hozzáférhetővé vált a BL Óraszalon Kft. üzleteiben.

Ennek a gyártónak jelenleg nincsen terméke.